Sunday 27 February 2011

Kejohanan bola kt uitm

 
 


inilah aksi aku mse kejohanan tu...tp mse ni aku x brp cergas sbb lutut aku injured mse aku main kejohanan futsal...game pertama lg dh injured...kepada kawan2 aku yg main bola jge lah lutut anda kerana itu aset seorang pemain....team yg aku join ni adalah falkuti akaun...nme team yg dbri Harimau Putih...dalam kejohanan ni team aku x pernah kalah...sampai lah ke Final....team aku brtmu dgn falkuti sains...iaitu Disa Junior...team senior dyorang kalah kt team kitaorg mse separuh akhir....kami mng bergaya mse final dgn keputusan 3-0...


inilah member aku yg mewakili Harimau Putih....2 org dr team aku tlh dianugerahkn top score>>>koko yang duk tgh2 2...n man of the match>>>bju huning 2 kere...n kmi akan mempertahankan piala kami pada mse yg akan dtg....he3

No comments:

Post a Comment